Mroofeq
Major
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 22:53, 19 Mar 2016 Temat postu: OPERACJA PUSTYNNA BURZA - 10.IV.2016r. |
|
|
REGULAMIN:
Organizator – ASR CENTRUM
Miejsce – SŁOWIK SKI POLIGON
Termin – 10 kwietnia 2016 (niedziela)
Maksymalna ilość uczestników: 60 osób
REJESTRACJA:
Rejestracja będzie odbywać się przez zgłoszenie telefoniczne lub mailowe:
Tel: 605032654
Email: [link widoczny dla zalogowanych]
Szczegóły na:
Forum: http://www.paintballteam.fora.pl/
O udziale w imprezie decyduje:
- opłacenie wpisowego w dniu imprezy. Pierwszeństwo mają osoby wcześniej zarejestrowane.
- Dostarczenie odpowiedniego oświadczenia, które będzie zamieszczone na naszej stronie internetowej asr-centrum.pl . Osoby bez oświadczenia nie będą dopuszczone do gry.
- Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w grze tylko pod nadzorem lub zgodą na piśmie prawnego opiekuna.
Każdy gracz, który weźmie udział w grze robi to na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakikolwiek uszczerbek na ciele i sprzęcie własnym grających. Miejsca niebezpieczne będą oznakowane, a niektóre wyłączone z gry.
KOSZTY UCZESTNICTWA:
Wpisowe – 10zł
Wpisowe zawiera:
- organizacja imprezy, animacja i przygotowanie scenariuszy, szpitali itp.
- ID dla każdego uczestnika
Wypożyczenie sprzętu:
- Wypożyczenie sprzętu (cały komplet) – 30 zł, (max. 50 kompletów)
komplet zawiera: Marker T98, maskę, mundur, butle
oraz barrel bag.
Wypożyczenie poszczególnych elementów sprzętu do gry:
- marker 20zł
- wypożyczenie: maski 10 zł,
- munduru 10 zł
- magazynek 5zł
- barrel bag 5zł
- wypożyczenia butli CO2 – 10 zł
Kulki:
Na grze można będzie używać kulek wyłącznie zakupionych u organizatora (FPO).
Kule Greenbox - 30 zł - worek (500 kul)
Kule Inspire Basic: 35zł - worek (500 kul)
Headhunters Specialist 40zł - worek (500 kul)
BEZPIECZEŃSTWO:
- zakaz strzelania (choćby „bez kulek”) poza miejscami do tego przeznaczonymi (pole gry i strefa chrono)
- bezwzględny obowiązek używania barrel bagów w strefie bezpiecznej
- Obowiązkowe przechronowanie klamek poniżej 290 FPS w interesie gracza. Prowadzimy wyrywkowe chronowanie podczas gry.
OBOWIĄZUJĄCE ZASADY:
1. Sprzęt:
- W grze mogą brać udział tylko markery mechaniczne czyli semiauto lub pompki. Markery nie mogą posiadać e-gripów bądź systemów typu RT.
2. Zasady gry:
- Cicha śmierć poprzez położenie ręki na ramieniu lub głowie innego gracza.
- Od chwili wejścia na teren gry obowiązuje wszystkich bezwzględny nakaz noszenia maski i zakaz zdejmowania jej podczas gry.
- Wszystkie dachy i piętra budynków SĄ WYŁĄCZONE Z GRY i nie wolno na nie wchodzić!!!
- przestrzegania zasady kulek organizatora (FPO)
- Prowadzenie gry na powszechnie obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, uczciwości, kultury i zdrowego rozsądku.
- Gracze będący pod wpływem alkoholu nie zostaną dopuszczeni do gry lub będą usuwani z terenu rozgrywek.
- Śmieci należy wyrzucać tylko w wyznaczonych miejscach.
- Każdy, kto zapłaci wpisowe zobowiązuje się do przestrzegania powyższych zasad. Bardzo prosimy o przemyślenie przed rejestracją warunków uczestnictwa, ponieważ osoby łamiące ustalone zasady będą usuwane z imprezy.
W zależności od liczby graczy, pogody i zdarzeń losowych mogą zajść zmiany w organizacji lub impreza zostanie odwołana. Wszelkie informacje będą podawane na bieżąco.
PODZIAŁ STRON i OZNACZENIE:
- Amerykanie
- Irak
Podział graczy zostanie przeprowadzony na odprawie przed pierwszym scenariuszem, Oznaczenie - Irak obowiązkowo zakłada biało-czarne arafatki.
ILOŚĆ ŻYCIA, TRAFIENIA, LECZENIE W SZPITALU:
Omawiane przed każdym scenariuszem,
SCENARIUSZE I PUNKTACJA:
Scenariusz 1 - Kuwejt
IRAK:
- Utrzymać wojska koalicji z dala od miasta. Pozostać w posiadaniu 3 strategicznych punktów obronnych. 20 pkt/ każdy (60 pkt)
WOJSKA KOALICJI:
- Przejąć 3 strategiczne punkty obrony Kuwejtu.10 pkt/ każdy (30 pkt)
- Schwytać 5 rzołnierzy Irackich - 5 punktów za kazdego jeńca (25 pkt) i przejąć od nich informacje.
- Wykonać zadanie dodatkowe (5 pkt)
Scenariusz 2 - ZASADZKA
IRAK:
- Wybić wszystkich żołnierzy koalicji - 2 pkt/żołnierza (40 pkt)
- Niepozwolić koalicji na nawiązanie łączności z kwaterą główną (20 pkt)
KOALICJA:
- Wydostać się z zasadzki i rozwinąć łączność z kwaterą główną, wezwać posiłki i ustalić miejsce ewakuacji (20 pkt)
- Przedostać się na bezpieczne miejsce ewakuacji 2 pkt/żołnierza (40 pkt)
- Ewakuować się z terenu walk (odpalić flarę sygnalizacyjną - koniec scenariusza)
Scenariusz 3 -
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mroofeq dnia Sob 22:58, 19 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Mroofeq
Major
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 23:00, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tradycyjnie otwieram liste:
1-4 Marcin Hutyra
5-14 Krzysiek Caputa
15-16 Żywiec
17-20 Gaweł
21-22 tel
23-24 Rus
25-26 Danka
27 Adrian
28-29 jedna na własnym sprzęcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mroofeq dnia Sob 11:03, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 5 razy
|
|